20 Kasım 2011 Pazar

Ne için geldik Nereye doğru gdiyoruz

Kendime öğretmem gereken birton ders olduğunu biliyorum.Yaşadığım herşeyin.Hatta yaşadığım demek istemiyorum.Yaşamak istediğim-seçtiğim herşeyin bana bir sonuç çıkaracağını biliyorum.Zaten asıl soru şu.
Bunların hepsini bilerek yaşıyorsam neden ÜZÜLÜYORUM ya da neden SEVİNİYORUM ? Ya da bazen neden HATA YAPTIM diyorum?

Birçok cevap cazip geliyor olsa bile.İç sesim
Kendini dinlerken bazen kulaklarını kapatıyorsun Melisa.Yapmamış gibi,ilk defa görüyormuş gbi.Hatta bazen sonunu hiç düşünmemiş gibi davranmak seni kolay yoldan uzaklaştırıyor.Uzaklaştıkça karşıına çıkıyor olsa bile ona da bir çözüm bulursun sen.
İşte içimdeki şeytan.
Beni kendime yalan söylerken bile dinleyip,cezamı "yaşayarak ve kaybederek" öğrenmeye iten bir melek de var.
Ama nerde..İkisini de kaybettim.
Bana yol gösteren mantığımı da,yol değiştirten kalbimi de.
Hatta bazı konuda kural ve kanunlarımı da
kaybettim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder